Lid worden

Lijkt Scouting jou enorm leuk en wil je dat een keer meemaken. Kom dan een keer langs op zaterdag en als het je bevalt kun je bij ons lid worden. Neem Contact op met Boris en kom een keer op zaterdag langs

Leiding worden

Lijkt het je leuk om een groep kinderen te begeleiden tijdens hun activiteiten? Neem Contact op met Boris en kom een keer op zaterdag langs.
Misschien ben jij wel de persoon die het stafteam komt uitbreiden!!

"Ja lijkt me erg leuk, maar ik heb totaal geen ervaring met Scouting!"
Dat is helemaal geen probleem. Het belangrijkste is dat je het leuk vindt om kinderen te vermaken tijdens de activiteiten. De rest komt dan vanzelf