Qua accommodatie is het mogelijk om zowel onze prachtige blokhut als het terrein er omheen te huren.

Onze blokhut beschikt over de volgende ruimten. (In het fotoboek Blokhut - binnenkant zijn nog meer foto's van de binnenkant van de blokhut te zien)

BEGANEGROND

Keuken
In de keuken zijn de volgende zaken te vinden:

• Keuken met 5 pitsgascomfoor met afzuigkap
  • Oven
  • Magnetron
  • Koffiezetapparaat
  • Waterkoker
  • Vaatwasser
  • Koelkast
  • Diepvriezer
  • Wasbak met koud en warm water

Keukengerei, potten, pannen, bestek behoren niet tot de inventaris en dienen zelf te worden meegenomen.

Sanitair
Het sanitair bestaat uit:

• 2 toiletten, waarvan 1 is voorzien van wastafel en douche
  • Wasbak met 2 kranen
  • Stortbak in de hal

Scoutslokaal
Dit lokaal heeft ook een klein keukenblok met warm en koud water. Tevens zijn hier aanwezig banken en tafels aan de muur (opklapbaar)

Kachel

In het Scoutslokaal is ook een kachel aanwezig om de ruimte te verwarmen middels haardvuur. Informeer vooraf aan het verhuur wat de mogelijkheden zijn om van de kachel gebruik te maken.

Rowan/Pivo hok*
Dit lokaal is voorzien van een klein keukenblok met warm en koud water. Daarnaast is dit lokaal oorzien van zitbank met tafel en een vaste staantafel.

VERDIEPING

Bever/Welpen lokaal
Dit lokaal is te gebruiken als slaapzaal en is voorzien van tafels en banken

Staflokaal Bevers/Welpen*
Dit staflokaal s voorzien van keukenblok met warm en koud water. En voorzien van 2 banken.

De kelder en zolder evenals de werkkast en het materiaal hok worden niet verhuurd.

* Opmerking
Het Rowan en Pivo lokaal en het staflokaal Bevers/Welpen zijn niet altijd te huur (alleen in overleg).

Buitenkeuken

Nabij de blokhut hebben wij een afsluitbare buitenkeuken gerealiseerd, met een kraan + wasbak, tuinslang aansluiting en een dubbel stopcontact.

Bij het huren dient rekening gehouden te worden met de programma's van onze groep zelf. Voor de beschikbaarheid en prijs kunt u contact opnemen met onze verhuurcoördinator. De contactgegevens zijn terug te vinden op onze contactpagina.

Centrale verwarming
Onze blokhut kan , indien nodig, verwarmd worden d.m.v. centrale verwarming.

Kampvuurplaats
Een gezellig kampvuurtje is mogelijk na toestemming beheerder.  Het brandhout dient zelf te worden meegenomen (kleine takjes kunnen gesprokkeld worden in het bos). In overleg is brandhout beschikbaar tegen een geringe vergoeding.

Blusmiddelen
Blusmiddelen en haspels zijn in onze blokhut aanwezig.

Pionierhout
Pionierhout is slechts na overleg en tegen een kleine vergoeding te gebruiken.

Afval
Deze dient u zelf mee te nemen bij het verlaten van de blokhut. Mocht er afval achter blijven dan berekenen wij €10,00 per zak. Dit wordt dan in mindering gebracht op de borgsom.

Post
Post kan tijdens het kamp naar de blokhut gestuurd worden (zie adres) De sleutel van de brievenbus zit aan de sleutelbos. Niet voor de huurder bestemde post graag in de bus laten liggen. Te laat ontvangen post wordt inpricipe niet doorgestuurd.

Beveiliging
Onze blokhut is beveiligd tegen inbraak en brand en heeft camera bewaking.