NLdoet 2015Afgelopen zaterdag 21 maart heeft ook Scouting PWvO meegedaan met NLdoet. Er stonden diverse klussen op het programma.

Samen met enkele ouders is er hard gewerkt. Het bos is opgeruimd, waarbij er onder andere bankjes voor bij de kampvuurplek zijn gemaakt, ook is er veel afval weggebracht naar de stort. Daarnaast zijn de voorbereidingen getroffen voor het houthok en het fietsenrek. Dat wil zeggen dat er veel tegels zijn gehaald en de grond is weg gegraven ten behoeve van de vloer.

Doordat er iets minder vrijwilligers waren dan verwacht hebben we de aanhanger niet kunnen opknappen. Dit betekent dat we op korte termijn nog een keer een klusdag moeten organiseren om dit te realiseren en ook het fietsenrek en houthak moeten nog afgemaakt worden.

Foto’s van de dag zijn in het fotoboek te vinden.

De vrijwilligers die aanwezig waren hebben veel werk verzet. In dat opzichte kunnen we terugkijken op een geslaagde dag, maar hopelijk zijn er volgend jaar meer vrijwilligers, zodat we nog meer klussen kunnen afronden.