Inmiddels is de Open Dag 2014 iets meer dan een week geleden. Maar zo’n geslaagde dag verdient zeker een nieuwsstukje.Open Dag 2014 Scouting PWvO

De opbouwwerkzaamheden waren vrijdag al begonnen, zodat diegenen dit dat wilden ook dit jaar de uitdaging aan konden gaan om de klimtoren te beklimmen. En dat hebben er menigeen gedaan, zelfs de jongste onder ons heeft het klimparcours doorlopen.

Daarnaast was het kratstapelen ook een groot succes. Ook daar bleek dat veel kinderen geen hoogtevrees hadden. Het record stond uiteindelijk op 16 kratten. Maar een Open Dag bij de Scouting is niet compleet zonder iets lekkers te maken boven het houtvuur. De pannenkoeken, marshmallows en het brood vonden gretig aftrek.

Mede door het heerlijke weer was het lekker druk op de Open Dag. We hebben veel nieuwe gezichten gezien, die wilden weten welke activiteiten allemaal door onze groep georganiseerd worden. Inmiddels zijn we meer dan een week verder en hebben de nieuwelingen al meegedaan met hun eerste programma. Meer dan 10 nieuwe gezichten waren gisteren op de blokhut te vinden. Daarmee kunnen we concluderen dat de Open Dag dit jaar zeker een geslaagde dag is geweest.

Mocht je nou niet bij de Open Dag zijn geweest, maar wil je toch heel graag een keer komen kijken bij onze groep, dan mag dat natuurlijk altijd, je bent van harte welkom. Onze contactgegevens zijn via deze site op te zoeken.

De eerste foto’s zijn in het fotoboek te vinden