Open dagAfgelopen zaterdag, 25 mei, was het de open dag van onze scoutinggroep. Het altijd met veel enthousiasme ontvangen net hing weer tussen de bomen en de gehele middag hebben kinderen er flink gebruik van gemaakt. Maar ook op het parcours op hoogte waren continu kinderen bezig met het bedwingen van de klimwand, het lopen over de touwbrug en het met hoge snelheid glijden van de kabelbaan.

Met al deze spannende activiteiten, de vele aanwezige mensen, het perfecte weer, kunnen we wel stellen dat het een zeer geslaagde dag was. Mochten kinderen naar aanleiding van de open dag een keertje bij onze groep mee willen draaien, dan kunnen ze contact opnemen met onze voorzitter.

De eerste foto’s zijn al te vinden in het fotoboek en Frank Vlamings heeft weer een leuk filmpje gemaakt, wat de vinden is op ons YouTube kanaal.