Het scoutingseizoen is alweer bijna voorbij. En dit jaar willen wij het seizoen met een speciale activiteit afsluiten. Zaterdag 11 juli organiseren wij de:

PRINS WILLEM VAN ORANJE PLAYBACK SHOW

Deze activiteit is niet alleen voor onze leden, maar ook alle vaders en moeders, broers en zussen zijn van harte welkom!

Iedereen gaat zijn/haar best doen om iets leuks voor het publiek te doen. Het mag een playback act zijn, iets van komedie, of alles wat je leuk vindt om te doen. Het mag alleen, of in groepjes van 2 of 3 personen. Je mag ook met 4 of maximaal 5 personen iets doen, maar dan moet je 2 optredens doen. Als je voor jouw optreden muziek nodigt hebt, moet je dit zelf op CD of op een USB stick meenemen. Als je voor jouw optreden muziek nodigt hebt, moet je dit zelf op CD of op een USB stick meenemen.

Om 16h30 is iedereen van harte welkom. We zullen dan direct beginnen met de playbackshow. Na alle optredens hebben we een lekkere barbecue voor iedereen. Om 20h30 zijn we klaar met de playbackshow en de bbq.

Je kunt dan naar huis, maar wij vinden het erg leuk als iedereen dan nog blijft hangen. Er is namelijk een karaoke-set geregeld waarmee iedereen (dus ook ouders!) zijn podiumtalent kan laten zien! Ook zorgen we natuurlijk voor een vuurtje, volop leuke muziek, en is er nog voor iedereen een hapje en drankje. Omdat het ook voor de stafleden de afsluiting van het seizoen is, draaien zij vanaf ongeveer 20h30 (of het moment dat het duidelijk wordt aangekondigd) geen programma meer en kunnen zij dus ook gebruik maken van de aanwezige consumpties.

Wij vragen voor alle vaders en moeders een bijdrage van €7,50 p.p. en voor alle broers en zussen een bijdrage van €5,00 euro p.p. voor de bbq en de drankjes.
Via de e-mail heb je een brief ontvangen(of die krijg je nog) over de playback show en de barbecue. Dus geef bij de persoon die in de brief vermeld staat aan met hoeveel personen wij rekening dienen te houden. Laat ook even weten als je niet kunt komen!

Hopelijk kom je zaterdag ook en neem je jouw vader, moeder, broer en/of zus mee!

Tot de 11e!

joomla vector social icons