Speltakken

18 en ouder

Grote rommelmarkt 2024

25 februari 2024
Om onze verenigingskas te spekken houden wij ieder jaar een Grote Rommelmarkt.
Zondag 24 maart a.s. tussen 11.00 en 16.00 uur doen wij dit voor de 52e keer!
In de loop der jaren is dit evenement uitgegroeid tot een grote markt die tot ver in de regio bekend staat om haar omvang en gezellige sfeer.

Hiervoor bouwen wij ons clubterrein en de scoutinggebouwen aan de Bergenshuizenseweg 4 in Vught tijdelijk om tot één groot warenhuis.
Jong en oud is dan van harte welkom om gezellig te komen snuffelen tussen de vele duizenden, nog goed bruikbare, tweedehands artikelen die binnen en buiten op de vele kraampjes opgesteld staan.

Dankzij de vrijgevigheid van vele Vughtenaren slagen we er ieder jaar weer in om een ruim assortiment bij elkaar te brengen dat varieert van kleding, boeken, platen, cd's, meubels en speelgoed tot aan lampen, gereedschap, elektra, huishoudelijke artikelen en curiosa.
De verkoop is in handen van de Jeep-jeugd zelf samen met zo'n 100 vrijwilligers.

Er is ook de mogelijkheid om iets te eten en te drinken. Hiervoor worden enkele gezellige hoekjes gecreëerd.
Verder kunt u tegen een schappelijke vergoeding uw aankopen thuis te laten bezorgen door onze wegbrengservice. Dus loopt u tegen een leuk artikel aan dan hoeft het vervoer geen reden te zijn om het te laten staan.

KOMT U GEZELLIG ROMMELEN OP ZONDAG 24 MAART WANT GEZIEN DE TOT NU TOE AANGEMELDE SPULLEN WORDT HET BESLIST WEER DE MOEITE WAARD!

Entree:
Tot 12 jaar GRATIS.
Vanaf 12 jaar 2,00 Euro.
Donateurs GRATIS TOEGANG VOOR TWEE PERSONEN.

Klik hier voor informatie over het inzamelen van spullen.